Transport

TIMP DE PROCESARE COMANDA


Timpul de procesare si ambalare a comenzii pentru tatuajele Jagua dorite va fi de 3-5 zile înainte de
expediere.
Pentru tatuaje personalizate, de obicei, durează 2-4 zile lucrătoare pentru ca echipa noastră de designeri
să creeze și să finalizeze tatuajul tău personalizat înainte de a fi expediat la tine. Uneori, trebuie să
lucrăm cu dvs. pentru a vă ajusta design-urile prin e-mail, astfel încât tatuajul dvs. să arate cât mai bine!
În aceste cazuri, poate dura mai mult de 2-4 zile lucrătoare pentru ca noi să vă livrăm tatuajul.


TIMPUL DE LIVRARE
Transportul este asigurat de curieri specializati in maxim 48 ore sau de posta locala.


TRIMITEȚI INTERNAȚIONAL?
Da!
Timpul de transport internațional poate varia ușor în funcție de țară.


FAQ


CÂT ESTE NEVOIE PENTRU A EXPEDIA COMANDA DORITA?
Este nevoie de 3-5 zile lucrătoare (exclus weekend-urile / sărbătorile) pentru ca comenzile să fie procesate, întrucât facem totul în casă și de mână. Odată ce comanda este expediată, va fi trimis un email de confirmare a expedierii care conține numărul de urmărire AWB.


CUM URMARIM COMANDA?
Pentru a urmări comanda, faceți clic aici la Fan courier și introduceți numărul de urmărire AWB.


POT FACE SCHIMBARE DE ADRESA DUPĂ CE AM PLASAT COMANDA MEA?
Dacă comanda dvs. nu a fost expediată deja, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la hello@tatuajetemporare.ro cu numărul dvs. de comandă și adresa de livrare actualizată. Vom face tot posibilul pentru a schimba adresa înainte de a expedia comanda. Nu putem face nicio modificare la o comandă după ce a fost expediată.


TAXE IMPORT PENTRU TRANSPORT INTERNATIONAL?
Clienții europeni nu vor fi niciodată taxati pentru taxe sau taxe la import. Comenzile internaționale vor
suporta taxe sau taxe de import pe baza valorii comenzii și a pragului fără taxe.
Plata oricăror taxe și impozite este responsabilitatea beneficiarului, iar aceste taxe sunt încasate în
momentul livrării. Mai multe informații pot fi obținute contactând biroul vamal local.


CE CURIERI UTILIZAȚI?
Comenzile locale sunt expediate cu FAN Courier, DPD si Posta. Pentru comenzile internaționale, utilizăm UPS, EMS si posta locala. Odată ce pachetul ajunge în țara de destinație, acesta este gestionat de furnizorul
local de poștă (adică Royal Mail pentru U.K., Australia Post pentru Australia).


POLITICA DE RETURNARE
Lucrurile nu merg întotdeauna așa cum ar trebui. Intelegem asta. Acesta este motivul pentru care puteți
returna orice tatuaj jagua neutilizat în termen de 30 de zile de la data expedierii.
Tatuajele returnate trebuie să fie în stare nouă și în ambalajul original. Returnările aprobate vor fi
rambursate la forma inițială de plată. Vă rugăm să rețineți că cheltuielile dvs. originale de transport nu
vor fi rambursate. Returnările efectuate după 30 de zile de la data livrării comenzii pot fi eligibile pentru
o rambursare sub forma unui credit al magazinului online. Nu acceptăm retururi pentru comenzi vechi
de 90 de zile.
Următoarele produse nu pot fi returnate:
Toate accesoriile, cărți modele flash, pachete de accesorii, pachete cu vârfuri și hârtie de transfer
Tatuaje personalizate
Carduri e-cadou
Articole vandute la reducere.
Nu suntem responsabili pentru returnările pierdute. Vă rugăm să obțineți un număr de urmărire AWB
pentru comenzile dvs.
Problemele referitoare la erorile de aplicare a tatuajului sau defectele produsului pot fi eligibile pentru o trimitere o singură dată a comenzii sau pentru un credit al magazinului online. Aceasta nu include transpirari, greseli sau intinari ale desenului cu aplicatoarele noastre sau ale tatuajelor noastre din
catalog, deoarece aceasta este doar o problemă cosmetică.
Aceste decizii sunt luate la discreția echipei noastre de asistență pentru clienți, de la caz la caz, și vi se poate solicita să furnizați o fotografie a produsului. Dacă întâmpinați o eroare în aplicație sau primiți un articol defect, vă rugăm să ne contactați la adresa hello@tatuajetemporare.ro


CUM POT FACE O RETURNARE?
Pentru a începe procesul de returnare trimite-ne un e-mail la adresa hello@tatuajetemporare.ro cu
următoarele informații:
Numele complet
Număr de comanda cu șase sau șapte cifre
Numele și cantitatea articolului / elementelor pe care doriți să le returnați
Scurtă descriere a motivului (motivelor) de întoarcere
Odată aprobat, veți primi un link pentru a crea eticheta de retur preplătită. Tipărește și atașează această
etichetă pe un plic de transport sigilat în siguranță și ești bine să mergi! Nu trebuie decât să lasati
pachetul etichetat la o cutie poștală sau la orice locatie POSTA Romana. Odată ce o primim, vă vom
trimite un e-mail atunci când returnarea dvs. a fost procesată!


RETUR EXPEDIȚII INTERNAȚIONALE
În acest moment, nu acceptăm returnări internaționale. Dacă sunteți cu adevărat nemulțumit de produs
sau aveți probleme cu comanda dvs., vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa
hello@tatuajetemporare.ro și am fi bucuroși să vă ajutăm personal.


CUM FUNCȚIONEAZĂ RAMBURSĂRILE?
Indiferent dacă este prima ta comandă sau a zecea, dacă nu îți place tatuajul tău Jagua, dă-ne șansa să o
facem corect. Echipa noastră este pregătită să vă ajute! Trimiteți-ne un e-mail la adresa
hello@tatuajetemporare.ro! După ce articolele sau elementele returnate au fost primite și inspectate,
veți primi un e-mail de notificare cu privire la aprobarea sau respingerea returului. Dacă este aprobat,
rambursarea va fi procesată și automat se va aplica un credit metodei dvs. de plată inițiale.
Rețineți că rambursările pot dura până la 10 zile lucrătoare pentru a fi reflectate în contul dvs. Vă rugăm
să confirmați la banca dvs. dacă nu vă vedeți creditul după a zecea zi lucrătoare.
Dacă aveți alte întrebări, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la hello@tatuajetemporare.ro cu numele
dvs. complet și numărul de comandă și vom fi bucuroși să vă ajutăm